Krannich Solar tekent samenwerking met GoodWe in heel Europa

Krannich neemt omvormers van GoodWe op in portfolio

Wij zijn zeer verheugd een samenwerkingsovereenkomst te hebben gesloten met GoodWe voor de wereldwijde verkoop van hun producten.

Na succesvolle samenwerking in landen als Australië en India en breiden wij de samenwerking met GoodWe uit naar de Europese markt. Met haar uitgebreide portfolio van string- en hybride omvormers breidt GoodWe het productassortiment van Krannich uit met aanvullende en aantrekkelijke oplossingen voor elke behoefte. GoodWe biedt wereldwijd een zeer brede productportefeuille voor verschillende markten en behoeften. In de afgelopen jaren heeft het bedrijf zijn sleutelrol geconsolideerd als een flexibele en betrouwbare partner, die in staat is om geschikte oplossingen te bieden in de residentiële en commerciële sectoren, evenals in energieopslag.

GoodWe heeft een geïntegreerd servicesysteem opgezet voor pre-sales, in-sales en after-sales. De onderneming beschikt wereldwijd over servicecentra om over de hele wereld ondersteuning te bieden aan alle klanten, waaronder ook projectadvies, technische training, ondersteuning op locatie en after-sales service. In de samenwerking met Krannich Solar profiteren klanten direct van de samenwerking met Goodwe.

"Met Goodwe hebben we een wereldwijd succesvol, innovatief en snelgroeiend bedrijf als partner binnengehaald", aldus onze eigenaar en algemeen directeur, Kurt Krannich. "Met haar brede portfolio is GoodWe voor ons een belangrijke strategische partner, wiens producten zeer geschikt zijn voor de privé- en commerciële toepassingen van onze klanten."

Thomas Haering, Managing Director van GoodWe Europe GmbH, geeft aan: "Krannich Solar is een zeer belangrijke en strategische partner voor ons. Met het grote bereik van meer dan 25 vestigingen en de vele professionele medewerkers die lokaal werkzaam zijn, is het een ideaal verkoopkanaal om verder te groeien en marktaandeel te winnen. "

Over GoodWe

GoodWe is een toonaangevende, strategisch denkende onderneming die zich richt op onderzoek en productie van fotovoltaïsche (PV) omvormers en oplossingen voor energieopslag. Met een accumulatieve installatie van 23 GW geïnstalleerd in meer dan 100 landen, zijn GoodWe omvormers voor zonne-energie grotendeels in gebruik op daken van woonhuizen en bedrijfsgebouwen, industriële systemen en nutsvoorzieningen op grote schaal, variërend van 0,7 tot 250 kW. GoodWe omvormers bieden een betrouwbare werking en uitstekende prestaties en worden wereldwijd door klanten gewaardeerd. De filosofie van GoodWe is om altijd win-win partnerschappen met klanten te creëren door de meest geavanceerde componenten en technieken te vinden en te integreren en tegelijkertijd een ongeëvenaarde after-sales service te bieden.

Meer informatie: https://www.goodwe.com

Perscontact: Richard Kieber, Tel. +49 (0) 89 741 20210 E-Mail: richard.kieber[at]goodwe.com