Krannich Solar GmbH biedt TSC POWERXT® zonnepanelen aan in Noord-Europa

Gepatenteerde TSC POWERXT® levert schoonheid, prestaties en kracht

FREMONT, CA /, WEIL der STADT, DUITSLAND, 16 dec. 2020 - TSC, een wereldwijde leverancier van zonnepaneeltechnologieën, heeft vandaag aangekondigd haar gepatenteerde PowerXT®-zonnepanelen vanaf nu te verkrijgen zijn bij Krannich Solar. Sinds 2018 heeft Krannich Solar USA de PowerXT® productlijn gedistribueerd in de Verenigde Staten. TSC gaat nu een samenwerking aan om de PowerXT® productlijn in Noord-Europa aan te bieden.

"We versterken en verbreden ons productportfolio voortdurend om te innoveren en in te spelen op de veranderende behoeften van onze klanten", zegt Jan Brunner, hoofd Verkoop Krannich. "We zijn verheugd dat we TSC-zonnepanelen in Noord-Europa kunnen distribueren. TSC is het eerste Shingle Design high power paneel dat we op de markt distribueren, en een ideale keuze voor installateurs die op zoek zijn naar een uitstekend volledig zwart premium zonnepaneel met uitstekende prestaties."

"We zijn vereerd om samen te werken met Krannich Solar- een internationale distributeur van hernieuwbare energiesystemen - en hen toe te voegen aan onze wereldwijde familie van solar distributeurs," zegt Jürgen Fuhrmann, TSC's North Europe Business Development Manager. "Krannich's focus op uitmuntendheid, service en technische ondersteuning sluit aan bij de waarden van TSC, om hun installateurs in staat te stellen zich te richten op de verkoop en installatie van zonne-energie, op weg naar schone, duurzame energie."

"TSC is de Europese divisie van Solaria Corporation, een Amerikaans bedrijf uit Silicon Valley, met 20 jaar innovaties op het gebied van zonne-energie," voegt Fuhrmann toe. "Onze geavanceerde PV-panelen met hoge dichtheid, die geoptimaliseerd zijn voor residentiële en commerciële toepassingen, zijn zeer goed ontvangen - omdat ze schoonheid, efficiëntie en kracht leveren."

Engineered to maximize energy production, TSC PowerXT® solar panels have set a new standard in PV panel performance by significantly boosting power generation and eliminating common failure points that can reduce traditional PV panels’ long-term performance.

TSC PowerXT® zonnepanelen zijn ontworpen om de energieproductie te maximaliseren en zetten een nieuwe standaard in PV-paneelprestaties door de stroomopwekking aanzienlijk te verhogen en veelvoorkomende storingspunten te elimineren die de langetermijnprestaties van traditionele PV-panelen kunnen verminderen.

PowerXT® optimaliseert het vermogen en de energieopbrengst op daken - en stelt klanten en dealers in staat om aantrekkelijke, kosteneffectieve zonnepanelen te installeren. Gecertificeerd volgens de hoogste kwaliteitsnormen voor betrouwbare stroom, biedt TSC PowerXT® een uitgebreide garantie van 25 jaar op stroom, onderdelen en arbeid.

Over TSC

TSC is een internationaal bedrijf op het gebied van PV-technologie en -systemen, met een sterke staat van dienst en een 20-jarige geschiedenis in zonne-energie innovatie en productontwikkeling. TSC baant de weg voor gedistribueerde, schone energieopwekking door geavanceerde zonnepanelen en volledig geïntegreerde systemen te bouwen. Met behulp van geavanceerde gepatenteerde technologie, bewezen prestaties in het veld, en geavanceerde automatisering, levert TSC oplossingen die voldoen aan een unieke set van eisen voor residentiële en commerciële zonne-energiemarkten.

Meer informatie: www.solaria.com/europe
Perscontact Jürgen Fuhrmann: jfuhrmann[at]solaria.com